Ahad, 27 Mac 2011

KAMI BUKAN AHLI RONDA SRS "MAIN SILAP MATA"

Saya ingin mencoretkan secara ringkas dan santai tentang pelaksanaan rondaan Sektor 1 SRS Tmn Angsamas setelah sekian lama tiada aktiviti selain meronda. Nak buat jamuan atau majlis keraian sebagai dorongan kepada Ahli Ronda yang telah berkorban masa  dan setia perlukan bajet. Nanti kalau cukup bajet atau collection kami mencukupi akan adalah aktiviti yang lain. Di kawasan KRT lain mungkin penuh "warna-warni"  Alhamdulillah....lah jika begitu. Seronok bercampur cemburu juga saya dengan KRT di tempat lain yang penuh ceria dan pelbagai aktiviti anjuran KRT mereka seperti yang disiarkan dlm laman web atau blog. Apa nak buat kami bergerak atas tiket Sektor SRS jee...., walaupun SRS adalah tulang belakang aktiviti KRT. Cuma satu yang kami dapat bangga iaitu kerjasama yang jitu daripada 38 Ahli Ronda dan kami  berfungsi tak seperti main silap mata. Apakah yang ditafsirkan dengan "silap mata" jawapannya saya pinjam kata-kata ini "lu pikirlah sendiri". Kami melaksanakan  tugas sukarela ini mengikut pengurusan  dan lunas-lunas kepimpinan sebuah organisasi. Lihatlah gambar di bawah sebagai bukti awal(akan di update lagi):->


       Kump H diketuai oleh En Md Pauzi                               Kump I diketuai oleh En Ismail      
Saya akan bersama lagi 7 kumpulan untuk muat turun gambar mereka. Nampaknya saya kene bersengkang mata minggu nie...demi tanggungjawab dan impian, saya rela berkorban.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan