Jumaat, 12 Ogos 2011

TERIMA KASIH KERANA MEMERIAHKAN BLOG PICISAN INI

https://lh4.googleusercontent.com/-Jqgb7TUARuU/TkQE5JR_3gI/AAAAAAAABnY/xwsBUdoQdlk/s576/Capaian%25252010%252520Ribu.jpg
Salam Sejahtera & Ramadhan Ya Karem... Bagaimana dengan aktiviti di bulan Ramadhan dan persiapan menyambut raya? Dah lama tak buat apa-apa artikel dalam blog, jadi posting hari ini, khas untuk saya rakamkan ucapan terima kasih kepada saudara dan saudari yang mengunjungi blog picisan ini. Setelah hampir 10 bulan saya merangkak, mengensot dan bertatih dalam dunia blogger, saya berasa puas dan banyak faedah yang saya perolehi dalam mendekatkan ilmu IT ini. Kewujudan blog yang hanya sekadar membuat sedikit publisiti kepada umum tentang Skim Rondaan Sukarela Sektor 1 Taman Angsamas. Selain itu mewujudkan blog yang bernama angsamassrs2.bogspot.com juga bertujuan sebagai perkongsian cerita dan  pengalaman dalam berbakti untuk faedah diri sendiri, dan masyarakat setempat.

Akhir kata semoga blog ini terus menjadi persinggahan kepada tuan-tuan dan puan-puan. Insyallah, saya akan cuba korbankan sedikit masa untuk sentiasa mengemas kini blog ini dari masa ke semasa. (Takut juga status blog jadi macam di bawah ini).

https://lh5.googleusercontent.com/-tPgJCs7_vqU/TkQGraMP1MI/AAAAAAAABno/ZKwTaNDnUwg/s720/Blog%252520PPD%252520Seremban.jpg


Tiada ulasan:

Catat Ulasan