Isnin, 5 September 2011

PERSOALAN DIJAWAB SENDIRI OLEH KETUA PENGARAH JPNIN

Salam Sejahtera.... Setiap hari saya membuka email bagi memastikan persoalan yang dikemukakan kepada Jabatan Perpaduan & Intergrasi Nasional (JPNIN) melalui Sistem Aduan Pengguna diberi respon Sumber Alhamdulillah hari ini sudah dirungkai sendiri oleh Ketua Pengarah JPNIN. Di sini saya mengambil kesempatan merakam ucapan terima kasih kepada YBhg Dato' Azman Amin bin Hassan Ketua Pengarah Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional dalam memberikan respon pada persoalan yang akan memberi input ke arah peningkatan dan pemantapan aktiviti rondaan SRS. Berikut saya lampirkan kenyataan yang diberikan oleh YBhg Dato':


Terlebih dahulu saya ucapkan ribuan terima kasih kerana membuat aduan ini dan saya amat menghargai komen Major mengenai layanan pegawai saya terhadap tuan.

Sebagai jawapan kpd dua persoalan itu, pertama pihak jabatan ada menyediakan sedikit peruntukan tidak kurang drp RM 1,000 untuk urusan makan minum serta pembelian kecil oleh SRS disamping peruntukan disediakan untuk membeli alatan ronda. Sebagai makluman Mejor, kini bagi negeri hot spot spt Selangor KL, P.Pinang dan Johor setiap SRS akan dibekalkan dengan alat walkie-talkie dalam bulan Sept depan dan pusat kawalan sebanyak 200 buah akan dibina mulai bulan Oktober depan sbg permulaan di seluruh negara melalui JPNIN negeri dgn bantuan pejabat daerah.

Keduanya, setiap pegawai JPNIN dikehendakai memantau dan menerima apa-apa cadangan untuk menambahbaik urusan SRS; saya amat kagum melihat inisiatif yang Mejor telah laksanakan dgn mengadakan laman sesawang sendiri serta di isi dengan maklumat-maklumat berfaedah untuk orang ramai.

Sekira Mejor ada apa-apa masalah sila terus e-mail kpd saya dan sekali lagi saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih. Selamat menjalani ibadah puasa dan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN..Wassalam

Salam Hormat Drp;

Azman Amin Hassan
KP
JPNIN

----------------------------------------
Bahagian Korporat
Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional


Baca Surat Ucapan Terima Kasih Saya (Klik Baca lagi)


https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=50abdaa6ce&view=att&th=1323861261875724&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_gs73ldan0&zw

2 ulasan:

  1. Syabas dan terima kasih kepada penyelaras sector
    kerana usaha yg berterusan..

    BalasPadam
  2. Pujian...je...hadiah takde ke..Ha.ha.ha

    BalasPadam