Ahad, 13 November 2011

PONDOK SRS KAMI DAH NAK DIDIRIKAN

https://lh4.googleusercontent.com/-QPdNedJP85s/Tr9rpbkfiyI/AAAAAAAACR0/snZbrlLz568/s640/P1080084.JPGhttps://lh4.googleusercontent.com/-7_XszQ65wk0/Tr9q3t1WmHI/AAAAAAAACRo/-QGai-Qcz_M/s640/P1080086.JPG

Salam Sejahtera... Aktiviti gotong royong membersihkan tapak untuk mendirikan Pondok Ronda SRS telah dilaksanakan pada hari ini. Setelah 3 tahun kami melakukan aktiviti rondaan malam, maka pada tahun ini akan berdiri satu pondok untuk keperluan aktiviti meronda dan anak-anak menunggu bas. Pembiayaan pembinaan telah diluluskan dan disokong oleh YAB Dato' Seri Utama Hj Mohamad bin Hj Hasan (MB NS) sebanyak RM4900.00. Jumlah peruntukkan kewangan yang disalurkan berdasarkan kertas kerja permohonan kami. Sesungguhnya YAB MB NS begitu perihatin dan amat menyokong usaha-usaha yang kami laksanakan. Saya juga ingin mengambil peluang ini, merakamkan jutaan terima kasih khususnya kepada YAB MB NS dan Pegawai-Pegawai Pejabat Menteri Besar NS kerana telah merealisasikan keperluan kami yang menjadi perkara utama di dalam rancangan masa hadapan Organisasi SRS Sektor 1 Taman Angsamas.

Semoga kewujudan Pos atau Pondok SRS ini akan mewujudkan keselesaan dan keperluan serta menjadi lambang perpaduan dan kemuafakatan kami di kedaerahan ini. Secara tidak langsung menjadi tauladan dan contoh kepada masyarakat yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan